

Imieniny: Bogumiła, Eweliny, Mirosława
Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM) to nowa struktura organizacyjna i nowa jakość usług w dzielnicach m. st. Warszawy, wzorowana na standardach Unii Europejskiej. Celem uruchomienia WOM było ujednolicenie pracy i podniesienie jakości obsługi mieszkańców w zakresie spraw indywidualnych, wymagających decyzji administracyjnych. Zadaniem WOM jest obsługa mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawanie dokumentów. Pracownicy WOM nie rozpatrują spraw merytorycznie i nie podejmują decyzji administracyjnych.
nasz adres: 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20 naczelnik wydziału: Hanna Stańczak tel. 22 44 38 711 pok. 119 (I piętro) e-mail: informacja: tel. 22 44 38 727 kontakt z Urzędem: system rezerwacji on-line: rezerwacje.um.warszawa.pl zapraszamy: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 |
W Wydziale Obsługi Mieszkańców:
- załatwisz sprawy w jednym miejscu
- otrzymasz formularze wniosków i pomoc przy wypełnieniu
- uzyskasz informacje o procedurach realizacji spraw w Kartach Informacyjnych dostępnych w Urzędzie lub on-line w portalu Warszawa 19115
- znajdziesz przejrzyste procedury i przyjazną atmosferę
- zostaniesz obsłużony profesjonalnie, kompetentnie i uprzejmie
Jeśli nie wiesz jak załatwić sprawę:
- Zapytaj pracownika w Punkcie Informacji
- Zadzwoń pod numer telefonu: 22 44 38 727 lub 19115
- Wejdź na stronę Warszawa 19115
Jeśli wiesz jak załatwić sprawę:
- Pobierz formularz wniosku na realizację sprawy w Punkcie Informacji Urzędu Dzielnicy
- Wypełnij formularz
- Dołącz wymagane dokumenty
- Pobierz bilet z numerkiem do kasy, dokonaj opłaty kartą (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), gotówką albo na konto (w godz. 11.00 – 11.20 i 14.00 – 14.15 kasa jest nieczynna)
- Pobierz bilet z numerkiem do właściwego stanowiska
Stanowiska obsługi bezpośredniej przyjmują Interesantów w następujących punktach:
Rodzaj sprawy | Lokalizacja | Telefon |
stanowisko informacyjne | parter | 22 44 38 727 |
kasy | parter, stanowiska 1-3 | 22 44 38 562 |
punkt "toktutok" - obsługa interesantów niesłyszących | parter | 22 44 38 843 |
działalność gospodarcza [wykaz procedur] | parter, stanowiska 26-27 | 22 44 38 600 22 44 38 602 |
biuro podawcze | parter, stanowisko 6 | 22 44 38 715 |
architektura [wykaz procedur], drogownictwo [wykaz spraw] | parter, stanowisko 7 | 22 44 38 718 |
geodezja i kataster [wykaz spraw] ochrona środowiska, zwierzęta [wykaz spraw] | parter, stanowisko 8 | 22 44 38 724 |
rejestracja pojazdów [wykaz spraw] | parter, stanowiska 10-13 | 22 44 38 777 22 44 38 762 |
prawa jazdy [wykaz spraw] | parter, stanowiska 14-15 | 22 44 38 772 22 44 38 771 |
meldunki [wykaz spraw]
| parter, stanowiska 16-20 | 22 44 38 794 |
sprawy lokalowe, dodatki mieszkaniowe [wykaz spraw] | parter, stanowisko 4-5 | 22 44 38 725 22 44 38 713 |
Urząd Stanu Cywilnego - wydawanie odpisów z aktów stanu cywilnego [wykaz spraw] | parter, stanowisko 24-25 | 22 44 38 843 |
Urząd Stanu Cywilnego - rejestracja aktów zgonu [wykaz spraw] | parter, stanowisko 26-27 | 22 44 38 844 22 44 38 848 |
Urząd Stanu Cywilnego - rejestracja aktów urodzenia [wykaz spraw] | parter, stanowisko 28 | 22 44 38 845 |
Urząd Stanu Cywilnego - rejestracja aktów małżeństw [wykaz spraw] | parter, stanowisko 29 | 22 44 38 846 |
podatki i opłaty lokalne [wykaz spraw] | Centrum Obsługi Podatnika ul. Obozowa 57 | 22 44 30 901 |
gospodarka nieruchomościami | opłaty z tyt. użytkowania wieczystego: 22 44 38 665 22 44 38 659 22 44 38 658 przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności 22 44 38 596 22 44 38 664 22 44 38 662 | |
- Elektroniczny Urząd Podawczy (ZUS)
- Pomocnicze druki do pobrania
Upoważnienie do załatwiania spraw związanych z rejestracją pojazdu (185.67 KB)
Upoważnienie do odbioru prawa jazdy (46.31 KB)
Upoważnienie do załatwiania spraw związanych z działalnością gospodarczą (59.28 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu prowadzenia robót (258.17 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej (256.86 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia obiektu budowlanego (253.67 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia reklamy (255.45 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej na prawach wyłączności (256.42 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu lub jego przebudowę (250.56 KB)
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego lub urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklamy (354.88 KB)
- Procedury i formularze zamieszczone na stronach internetowych m.st. Warszawy
- Status Spraw Interesanta - Prawo Jazdy (PWPW)
- Status Spraw Interesanta - Dowód Rejestracyjny (PWPW)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||||
Serwis www.targowek.waw.pl korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą Politykę Prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | |||||||
[RODO] Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych [dowiedz się więcej...] |